Roadtrip - Dag 1 (Bilder)

Här kommer så lite bilder från helgen som varit. Klicka på dem för att få dem förstorade.


Jag i mitt tält på campingplatsen i Alice kvällen innan vi åkte på vår roadtrip.



Trerättersmiddag. Pumpasoppa, ris och fruktsallad.

   

Fransosen i tältet uppe på bilen och de tre musketörerna innan avfärd.

 

Och så var vi på väg! (Vi har bytt solglasögon med varandra, så ingen har sina egna.) Ser ni hur fin vägen var att köra på? Fransosen som kör på min högra sida och britten på min vänstra.

  

Vi stannade till en stund och lät solen gå ner. Bra tillfälle att ta flummbilder.

       

När vi till slut kom fram till normal väg igen var fransosen tvungen att kyssa marken.



Den här synen (nästan, det går helt enkelt inte att fånga med kameran, trots att det var en bra sådan, färgen på "the gorge" ska egentligen vara ljusblå, men det är rätt fint på bilden ändå) mötte oss på campingplatsen. Och vi var ju tvungna att bara lägga oss ner och titta upp mot stjärnorna.

 

Jag i full färd med att laga vår supermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0