Mt Denison - Bilder

Jag ber om ursäkt för att bilderna inte är speciellt organiserade, men jag tyckte det var bättra att publicera dem lite rörigt än inte alls.



Här är huset som jag och Kata och Katie bodde i. Plus mitt rum. Plus lite bilder från gården.

       



Och här är blandade bilder från gårdsarbetet. Det fick bli ett litet kollage, jag orkar helt enkelt inte sortera ut dem och skriva om dem alla enskilt. Ta en närmare titt på bilden med mig i bikini. Jag håller på och stoppar fingarna i en tjurtestikel för att ge ena hunden sin medicin. Mysigt värre.

                              

Min födelsedag. Kata hade gjort en supersmaskig tårta. Och en bild på vårt chillirensande. Och en bild på vårt postplan som kom en gång i veckan.

   


Här kommer massa bilder från "the mustering". Se och lär.

                                 
 

 



Och den bästa bilden av dem alla:




Hur coolt är det inte att de hade en svensk kartong på gården??

Kommentarer
Postat av: Mammica

Härligt att se alla bilderna! Det fanns ju fler hästar än den gamla pensionerade kraken!

Men det var väl inte bara en kartong? Fanns inte mulltoan också någonstans?

Antar att det är en swag du ligger på (näst sista bilden)?

Kramar!

2009-09-15 @ 21:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0