Kommentarsvar

09.09 Onsdag

Jag gick upp lite tidigare idag, så jag hinner faktiskt med ett litet snabbt inlägg.

Svar på Mammicas kommentar:

Hästarna på bilderna är vilda, de går alltså inte att använda som ridhästar just nu. De är en korsning mellan arab, perser och quarter, vilket innebär att de är fruktansvärt bra hästar om man bara skulle fånga och rida in dem.

Bilden på mig längst ner är på en swag, det stämmer. Jag upptäckte också att jag glömt lägga in två bilder, så nu kan ni se en extrabild på swagarna och en på vårt stock camp.

Var mulltoan fanns har jag ingen aning.

Så, det var det det. Nu ska jag snart gå och checka ut och äta frukost. Magen kurrar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0