Jobb på gång?

19.19 Torsdag

I morse blev jag väckt av ett telefonsamtal från en kvinna som ställde massa jobbrelaterade frågor till mig.

Igår var jag nämligen inne på ett ställe som heter Landmark och fyllde i mina uppgifter där för att de skulle faxa vidare dem till massa farmer. Och kvinnan som ringde i morse skulle tydligen skicka vidare den nya informationen till "the manager". Men jag vet inte om hon jobbade på Landmark eller på en farm. Men man kan ju hoppas att det leder till att jag får ett jobb någonstans.

För övrigt är det rätt okej. Idag har det regnat hela dagen, så jag somnade i fransosens van när han var på jobbet i 3,5 timmar. Jag sov där förra natten, och det var skönt att slippa tältet eftersom det regnade och blåste en hel del.

Vi ska antagligen göra tacos ikväll, och igår gjorde jag spansk Tortilla de patatas. Blev rätt okej faktiskt. Och vilken sekund som helst dör mitt batteri i datorn. Så det här får räcka för dagens McDonald'sbesök.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Håller tummarna!

2009-09-17 @ 13:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0