Jag lever!

09.56 Torsdag

Hej alla mina lasare. Det var ett tag sedan jag skrev nu, och tja, det har varit full rulle hela tiden.

Forra veckan spenderade vi fem natter ute pa Stock campet och sov under bar himmel och duschade tva ganger pa hela tiden och nu ar jag tillbaka i Mt Allan for att aka in till Alice Springs. Alla vi fem backpackers har namligen slutat.

Det finns egentligen hur mycket som helst att beratta men, jag vet inte om jag har tid for det just nu. Jag lovar att gora det sa fort jag far battre tillfalle.

Och forresten, jag blev stangad av en tjur.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Trodde allt fungerade bra på farmen???

Vi hörs!

Kramar!

2009-09-03 @ 07:28:01
Postat av: Lollo

Stångad av en tjur, slutat jobbet... Ganska mycket som hänt?

Hoppas på en utförligare update snart!

2009-09-03 @ 16:26:58
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0