Bytt är bytt

15.05 Måndag

Jag kom precis på att jag kan skriva ett miniinlägg om hur mycket man blir av med när allting är rörigt så det smäller om det. Det var nämligen så att den sista natten som tyskarna var i Alice på campingen var hela vårt gäng lite för högljudda så vi blev i princip utslängda därifrån. Eller ja, tillsagda att lämna campingen morgonen efter, vilket ju ändå var planerat. Dessutom var vi lite busiga med betalningen. Jag var där två nätter utan att betala och tyskarna skippade sista natten av någon anledning.

Men vad jag skulle skriva här nu var:

Bortglömt av mig i tyskarnas van:

Handduk
Solkräm
Plastlåda (för att ha exempelvis mat i)

Upphittat av mig:

Katas plattång (hittade den i duschrummet på campingen efter att de åkt)


Så ja, bytet kanske är hyfsat jämt? Eller, plattången är kanske en gnutta mer värdefull än en gammal handduk, spansk solkräm och en låda utan lock, men det spelar väl ingen roll? Jag skickade ju ett sms till Kata och sa att hon får tillbaka sin plattång när vi ses i Europa. Bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0