Roliga citat

11.01 Onsdag

Ingen nytt har hant, sa jag publicerar tva komiska citat istallet.



En somndrucken Seb som inte helt ar pa den vakna sidan mitt i natten.

Seb: Titta at hoger! Det ar en kanin dar!
Anna: (Tittar at hoger) Eh, nej, vi ar i bilen.

Morgonen efter fragade jag honom vad han menade med det, och tydligen hade han dromt att vi var precis utanfor bilen och att det satt sen stor vit kanin dar.



Ett litet utdrag fran en konversation pa stranden med Kata och Katie.

Kata: Jag ar tjock. Titta min mage.
Anna: Men jag ar ocksa tjock. Titta pa det har.
Kata: Ja, det ar sant.

Efter att den forsta chocken lagt sig over hennes arlighet insag jag att det ar sa riktiga vanner gor. Sager sanningen sa man inser den. Fast utan att sara saklart. Och vi skrattade allihopa at det hela.

Kommentarer
Postat av: Sebby

): Now I'm alone with the white rabbit...

2009-11-13 @ 05:32:52
URL: http://130409.over-blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0