Lång väntetid

8.13 Måndag

Här sitter jag nu i Abu Dhabi och väntar, och väntar och väntar. Jag kom hit vid 5.45 och mitt plan går 13.35. Jobbigt.

Klockan 21.20 idag kommer jag i alla fall landa i Göteborg. Jag saknar redan Australien och vill åka tillbaka i morgon.

Flyget hit till Abu Dhabi från Sydney var det värsta genom tiderna. Detaljer kommer senare, nu orkar jag inte berätta om det. Bara att värre får man leta efter, och då har jag ändå varit så illamående på en flygning å jag spydde det första jag gjorde när vi landade.

Nä, jag får väl försöka vila lite innan det bär av mot Frankfurt. Man får väl hoppas att det blir lite trevligare den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0