Osaka

22.57 Onsdag

Just nu sitter jag pa ett valdigt konstigt stalle i Osaka. I ett litet rum med en stol och en dator,och har ska jag tillbringa natten. Helt mysko enligt mig, men tydligen ratt normalt i Japan.

Dagen har varit lang. Buss fran Tokyo till Osaka som kom fram vid 6 i morse, och sedan dess har det varit full rulle mer eller mindre. Ett slott, ett japanskt badhus (oj oj sager jag bara!), aquarium, mat, och massa vandringar. Ar helt slut nu sa maste utnyttja timmarna jag kan sova har i stolen. Hur det nu ska ga till.

Uppdatering och mer info kommer, men jag har insett att det i varsta fall kommer droja tills jag ar i Sverige. Japan har inte varit sa toppen som jag hoppats, eller ja, jag har varit har tva dagar men det kanns som en vecka, och jag har nasta tva veckor kvar. Sa vi far se hur det slutar/


Nu ska jag i alla fall fosoka sova.

Forresten, det blev inget mobilnummer i Japan. For dyrt och for krangligt.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag hoppas att det är typ en fåtölj och inte en liten pinnstol eller nåt...

2009-05-13 @ 19:44:35
Postat av: B

Klart att dator är viktigare än säng i Japan!

2009-05-13 @ 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0