Canberra - Dag 2 + 3

11.44 Söndag

Fredag

Andra dagen i Canberra gjorde jag precis ingenting. Kollade på en film, och mer än så var det nog inte. Förstår inte hur dagen kunde flyga förbi utan att jag faktiskt gjorde någonting. Helt otroligt.

Lördag

Sista dagen i huvudstaden. Vi åkte och kollade på ett Krigsmonument och upp på ett berg där man hade utsikt över hela Canberra. Kommer bilder från detta spektakel också så klart. Mycket mer än så uträttades inte den dagen.

Bussresan tillbaka till Sydney gick bra. Non stop - 3 timmar och en kvart. Och billigare än en resa till flygplatsen i Sydney från mitt hus i Sydney. Helt otroligt.

Något som jag kom på är att under de senaste fyra dagarna har jag sett fyra filmer. Två på bussarna (The Italian Job + Pirates of the Caribbean - At World's End) och två i Canberra på Rens dator (Ay, Carmela + Volver). En riktig liten filmvecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0