Sista inlägget i Australien

18.26 Söndag

Det här blir det sista inlägget i Australien för ett bra tag framöver.

Väskan är packad, och trots att jag verkligen försökt packa lätt väger den 16 kilo. Men det kan jag tyvärr inte göra så mycket åt.

Jag ska få skjuts av killen jag träffade igår, för han ska till tågstationen också för att åka till Canberra. Och tiderna passade mig utmärkt, så då slipper jag åka buss och ett extra tåg. Superbra.

Jag är lite nervös, men samtidigt vet jag att det kommer gå finemang. Trots ett litet missöde med katten kissande i min resväska. Dumma kattskrälle! Som tur var hade jag inga kläder precis där han kissade, bara en klänning som just nu får sig en snabbtvätt i maskinen.

Så nu är det bara finslipningen, det vill säga, vänta på att klänningen ska bli torr, och slappna av innan jag blir upphämtad om knappt en timme.

När jag har Internet tillgängligt lovar jag att uppdatera igen. Tills vidare, önska mig lycka till på min dygnslånga resa till Japan!

Kommentarer
Postat av: Mammica

LYYYCKA TILL! Kom inte bort på vägen.

2009-05-10 @ 10:48:22
Postat av: Lollo

Lycka till, hoppas det går bra!

2009-05-10 @ 10:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0