Kväll i Hong Kong igen

22.59 Onsdag

Nu är ännu en dag till ända här i Hong Kong.


Tyvärr orkar jag inte skriva om mitt äventyr idag, det tar för lång tid, och ikväll vill jag försöka sova mer än föregående natt. Jag kan eventuellt uppdatera mer i morgon, antingen innan jag åker till flygplatsen, eller direkt på flygplatsen (mitt flyg går för övrigt 00.35 nästa natt, så jag ska lämna kvar väskan här på hostelet under dagen, det är gratis). Hinner jag dock inte med det så kommer det ingen uppdatering förrän jag är på svensk mark igen. Men förhoppningsvis får jag tillfälle i morgon.


Jag kan dock säga att dagen har varit väldigt händelserik, och jag har köpt upp nästan alla mina dollar. Fast jag har inte shoppat varken kläder eller skor, bara souvenirer. En liten miss i planeringen eftersom jag behöver främst skor och en mp3-spelare. Men det får kvitta, istället har jag varit en duktig turist som turistat runt för glatta livet.


I morgon blir ännu en turistdag, och förhoppningsvis är vädret på min sida. Idag var det si och så med det.


Men nu blir det lite slutlig planering inför i morgon, och sedan blir det sovdags. Om jag har tur.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ses snart!

2009-05-28 @ 07:44:18
Postat av: Mammica

Hoppas att resan hemåt går bra!

Skicka ett sms både till B och till mig precis före boarding på Heathrow så att vi vet att planet går i tid (B ska jobba på eftermiddagen/kvällen och måste hinna hem till det).

Välkommen hem igen!

2009-05-28 @ 13:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0