Kinesiskt smorgasbord

14.25 Tisdag

Hong Kong, the Events Capital of Asia, offers a smorgasbord of fascinating and exciting events ranging from colourful local festivals to world-class arts and sport events.

Nar jag laste den har meningen nar jag sokte information om Hong Kong blev jag valdigt stolt over mitt hemlands inflytande over det engelska spraket. Visst ar det val harligt att lasa att Hong Kong erbjuder ett smörgåsbord av olika handelser och festivaler. Nu ska jag bara raka stota pa ombudsman ocksa, sa ar cirkeln sluten.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Se till att du inte hamnar i ett fosterhem!

2009-05-19 @ 08:41:54
Postat av: B

Skolor stängda i Japan p g a svininfluensa.

2009-05-19 @ 11:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0