Japanska kompisar

21.51 Fredag

Ikvall och idag har jag traffat tre av Yas kompisar. Forst sjong vi karaoke (for femte gangen!) tillsammans med en kille, kul, kul! Och sedan motte vi upp en tjej och kopte massa mat for ikvall. Jag skulle gora svensk (?) potatisgratang, och de andra nagot som heter Tapoyaki. Dessutom kom det en annan kille lite senare ocksa, och hela kvallen var valdigt trevlig.

Vi pratade spanska storre delen av tiden eftersom alla gar i samma spanskaklass, men de fick ova sig pa engelska ocksa, vilket de verkligen behover. Deras spanska ar betydligt battre an deras engelska, tyvarr. Men det var kul att lyssna pa deras tappra forsok att gora sig forstadda, och jag lekte larare och forsokte komma med sma tips nar det behovdes.

Just nu ar jag ensam hemma for Yas var tvungen att ga och kopa cigaretter. Men allt som allt har det varit en valdigt intressant och rolig dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0