Hemma i Sydney

22.48 Lördag

Och så var man hemma igen, och jag har redan vant mig vid att skippa åäö. Konstigt att fingarna har så lätt att lära sig.

Huset är skinande rent, i alla fall till synes, för alla saker som legat och drällt överallt är borta. Känns som att komma hem till ett helt nytt hus.

Något som dock är mystiskt är att när jag lämnade huset bäddade jag min säng, men nu är den obäddad och stökig. Ska jag våga sova i den ändå? Det finns ingen vaken som jag kan fråga, så jag får nog ta risken.

I morgon kommer det förhoppningsvis två inlägg till om Canberra, och om ni har tur och om Internet vill fungera (just nu är det slöare än slöast, saknar redan Internet i Canberra) så kanske jag kan lägga upp bilderna också när de väl är inlagda på datorn. Men jag lovar inget, eller jo, jag lovar att försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0