Forsta dagen i Tokyo

13.37 Tisdag

Idag ar en ny dag och efter en ordentlig natts somn ar jag redo for nya aventyr.

Idag ska vi ta en titt pa Tokyo och inatt vid 23 ska vi ta en buss till Osaka och vara dar ett par dagar, och pa fredag aker vi till Kyoto for att sedan pa lordag eller sondag atervanda till Tokyo. Jag har bara med mig en liten ryggsack till Osaka och Kyoto sa jag hoppas jag har fatt med mig allt vad jag behover. Datorn far definitivt stanna kvar i Tokyo eftersom den tar for stor plats.

Vi ska aven forsoka inforskaffa ett SIM kort till mig sa att min mobil fungerar. Det skulle ju vara lite jobbigt om jag kom vilse pa egen hand och inte kunde kontakta Yas pa nagot satt.

Hans lilla lagenhetsrum ar det minsta jag sett. Betydligt mindre an ett studentrum i Lund, fast med en kokplatta som kok. Men det ska nog ga att overleva har anda tror jag.

Det ar i alla fall spannnade att vara i Japan, och det ska bli superkul att se sa myckte som mojligt av det nar jag ar har. Plus att min spanska ar faktiskt ratt okej, trots att jag inte pratat det pa nastan ett ar. Imponerad av mig sjalv!

Men nu kommer det kanske inte komma nagra uppdateringar pa ett tag framover. Beror pa var vi hamnar nagonstans och om det finns en dator i narheten. Tills dess, hoppas ni har det bra dar hemma, och jag hoppas att jag kommer ha det toppen ocksa.

Kommentarer
Postat av: B

Ingrid Bengtsson hälsar till dig!

2009-05-12 @ 11:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0