Elektroniska bakslag

14.11 Mandag

Jag kom pa en sak jag maste skriva mer ingande om ocksa. Precis allt jag ror som har med elektronik gar sonder eller fungerar inte, ta en titt pa den har listan:

Mp3-spelare: Sonder i Australien.
Armbandsklocka: Batteriet slut nar jag skulle flyga till Japan.
Mobil: Fungerar inte i Japan eller Hong Kong, plus att batteriet tar slut hela tiden, trots att jag ju knappt anvander den.
Dator: Internet vill inte fungera, trots att det fungerar pa Yas dator.
Min kamera: Sonder i Osaka.
Yas systers kamera: Batteriet (laddningstyp, inte vanliga batterier) slut i Kyoto.
Plattang: Blir inte tillrackligt varm eftersom de har 150 V har istallet for 220 som i Sverige.

Jag ar hittills inte direkt overfortjust i japansk elektronik. Fast a andra sidan, man kan val inte direkt saga att det ar den som kranglar, men i alla fall. Otur har jag haft gallande sadana saker, det ar val det minsta man kan saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0