Dags för nytt

14.49 Tisdag

Så, då har jag vaknat till liv igen. Jag har inte gjort ett skit idag, mer än att försöka planera och förstå mig på hur staden är uppbyggd och hur det fungerar här. Jag tror jag har lite koll, men samtidigt känner jag mig helt borta. Jag är inte van att vara helt ensam, det var ett tag sedan. För här i Hong Kong har jag inga kompisar eller kontakter sedan innan, så här är det bara jag på egen hand.

Jag har försökt leta reda på information om man eventuellt kan hyra en kamera eftersom min inte fungerar. Men jag vet inte om det går att lösa. Kanske får jag köpa en engångskamera, men då kan jag ju inte ta hur många bilder som helst och lägga upp dem på datorn bara så där. Får se om det går att lösa på något sätt.

Nä, nu tror jag att jag ska ge mig ut och kolla läget. Det regnar i alla fall för en stund sedan) och är 30 grader varmt. Dum kombination måste jag säga. Men nu är det dags för lite äventyr!

Kommentarer
Postat av: B

Du tar väl en del kort med mobilen? Inte så bra bilder då förstås. Men det blir inte mycket bättre bilder med engångskamera heller. Du får nog köpa en ny (billig) digitalkamera... välj ett känt märke som Nikon eller Sony i klassen 500-1000 kr.

2009-05-26 @ 10:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0