Bad sleep

07.54 Lordag

Jag kan verkligen inte sova bra pa de har sovinternetcafeerna. Jag vaknar flera ganger och tittar vad klockan ar och kanner mig lika trott varje gang. Superjobbigt.

Vill ni se nagra japanska tecken? Jag anvander ju ett japanskt tangentbord och det hander da och da att jag rakar klicka pa sprakbytesknappen sa att det hoppar upp massa krumelurer istallet for bokstaver. Titta har bara: 魚くぇんあゆなyえ意ろあ絵 Snajsigt va?

Nu ska jag satta i linserna och se om jag kan vakna till liv, eller om jag ska forsoka sova en halvtimme till. Onskar att jag hade en normal sang, i ett normalt rum dar det ar tyst och morkt. Jag langtar faktiskt hem till min egen sang just nu.

Kommentarer
Postat av: B

Eftersom vi inte har japanska tecken installerade i vår dator får vi bara se tråkiga fyrkanter...

Lägg upp texten som bild istället (Print Screen, klistra in i Paint, spara som osv).

2009-05-16 @ 07:22:08
Postat av: Mammica

Nja, de snajsiga tecknen blir inte så snajsiga på bloggen. Det är nog för avancerat.

Sova på internetcafé - vilken upplevelse. Haha! Men det finns ju tågluffare som sovit på bagagehyllor. Din säng här hemma väntar i alla fall på dig!

2009-05-16 @ 10:55:02
Postat av: Sara

Coolt jag kan se tecknen!

2009-05-18 @ 11:12:54
Postat av: Emily

Jag kan också se tecknen. :D fast jag tappae bort pussar. :/

2009-05-19 @ 00:51:52
URL: http://emilyskabliingenjor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0