Teaterkväll

21.47 Tisdag

Oj, så fel man kan ha ibland. Det blev ingen datortid alls, för fem minuter efter tidigare inlägg kom Ry och sa att vi skulle åka om en liten stund. Han skulle nämligen ha en teateruppvisning som jag fick följa med på. Den var jättebra, och eftersom han går på en pojkskola så fick flera av pojkarna spela flickor. Ry var en av dem, och han var helt klart den sötaste lilla tösen av dem alla.

Och nu ska jag sova. För jag är supertrött. Kanske att jag lyckas komma in i rätt dygnsrytm också.

Kommentarer
Postat av: David

Skoj att du aktiverar dig lite där nere och inte bara sitter hemma. :) Kom precis hem från ett helt otroligt jobbigt arbetspass. Vill ej nämna det i min blogg då man inte vet om ledningen kanske har nosat rätt på den. Men jag kan ju avslöja att dagen till viss del omfattade skip-bo, film och eftermiddagstupplur :)

2009-06-30 @ 16:36:10
URL: http://rechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0