Kattmys

09.28 Tisdag

Och så var det tisdag. Jag har absolut ingenting planerat för idag, men ska väl försöka vara duktig och få ordning på mina prylar här i rummet så jag vet vad jag har för något. Jag tror nämligen jag råkade öppna fel linsvätska igår, och det var ju inte så smart.

I morse vaknade jag tidigt igen, och Skypade lite samtidigt som katten låg och sov på min mage. Supermysigt! Han är verkligen den sötaste lilla kissemissen som finns. Min lilla Billy.

Jag har passat på att titta lite på de spanska nyheterna idag med. Man måste ju hålla sig uppdaterad på vad som händer i Europa, plus att det är bra för mig att lyssna på spanska emellanåt. Två flugor i en smäll, precis som det ska vara

För övrigt har jag nog ingenting att tillägga. Mer än att jag blev lite sur på B för att han inte installerat Officepaketet på min nya laptop. Inget Word och inget Excel. Det går ju bara inte att klara sig utan, och Internet är för slött för att kunna ladda ner det öppna programmet så länge. Så, ja, vi får väl se hur vi löser det här. Ett av dagens små i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag antar att det blev husvakt då?

2009-06-30 @ 07:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0