Abu Dhabi

06.23 Lördag

Efter tre veckors total bloggdöd befinner jag mig nu i Abu Dhabi. För dem som råkar vara oventande om var det ligger kan jag meddela att Abu Dhabi är huvudstad i Förenade Arabemiraten. Här sitter jag nu och väntar på mitt nästa flyg till Sydney, en liten resa som ska ta drygt 14 timmar. Dessutom är det visst frsenat en halvtimme med. Jättekul.

Min tillbakaresa till Australien påbörjades i Göteborg och jag tog mig hit via Frankfurt. Alla flyg har varit bra hittills.

Jag saknar dock redan Sverige. Det kändes så dumt att åka ifrån den varma sommaren som invaderat den kalla norden. Hoppas vinterkylan i Sydney inte är för tråkig.

Mitt batteri r inte jättebra, trots att jag har en splitternya minidator. Vet inte varför den inte var fulladdad, trots att jag använt sladden oavbrutet hemma. Mystikt. Men i alla fall, jag ska stänga av en liten stund nu, så jag eventuellt kan prata med Mammica och B när de vaknar. Det är för övrigt bara två timmars tidskillnad mellan Sverige och Abu Dhabi.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Skönt att höra att det gått bra så här långt!

Jag har tänkt på dig varje gång jag vaknat i natt, saknar dig!

Har du träffat några shejker?

Kram

2009-06-27 @ 08:54:44
Postat av: Mammica

När jag kom hem igår kväll kom jag på vad vi glömde packa ner! Kanelbullar! Så nu får du baka själv istället.

2009-06-27 @ 12:13:19
Postat av: Sara

Hej svejs :)

2009-06-29 @ 09:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0