Tråkig torsdag

17.46 Torsdag

Idag har jag varit lite duktig och städat undulatens bur. Tråkigt men måste väl göras det också.

Dessutom har jag satt ut soptunnan eftersom det är tömning i morgon. Så duktig jag är som kommer ihåg sånt.

Jag har även hittat nya recept jag vill testa, bland annat en linssoppa, men till den skulle man visst ha palsternacka, färsk timjan och lagerblad, så jag ska nog improvisera ihop något liknande i morgon eftersom jag inte orkar gå och köpa det.

Osa låg som vanligt och sov i soffan hela eftermiddagen. Undrar om han över huvud taget sover på nätterna eftersom han sover så mycket på dagen.

För övrigt är jag rätt uttråkad. Inget nytt på jobbfronten, trots att jag letar för fullt på Internet. Så vi får väl se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Har precis läst en bok som utspelar sig på en australiensisk vingård. Men det är kanske inte säsong för jobb på sådana nu? Annars skulle det väl vara kul?

2009-07-09 @ 10:38:48
Postat av: Sara

Har de undulater? :D kan du inte lägga in en bild på dom :P

2009-07-09 @ 19:16:55
Postat av: Sara

På tal om vingårdar tjänar man nog uselt på! När jag tog studenten sökte jag på en del vingårdar i Frankrike och man tjänade typ så att man gick plus minus noll på hela resan. Men kanske annorlunda i australien!

2009-07-09 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0