Tisdagsplaner

11.23 Tisdag

Idag vaknade jag redan klockan tio, jämfört med gårdagens tolv. Billy sov jämte mig hela natten, supermysigt. Först sov han på min arm, men när jag började frysa fick jag knuffa undan honom lite så armen kunde få komma ner under täcket med resten av kroppen. Jag trodde Billy skulle ha sprungit iväg nu på morgonen, men han låg fortfarande kvar vid sidan av mig. Min lilla myskatt.

Jag tänkte ta med mig Ras in till stan idag och visa honom runt, plus gå till HQ och kolla min post. Jag ändrade min adress hos banken för några månader sedan, men jag har inte fått någon post hit, så jag vet inte om de inte skickat något eller fortfarande skickar det till HQ. Bäst att ta en titt för säkerhetens skull.

Vädret är väldigt lovande, hoppas verkligen att det håller i sig så länge som möjligt. Men det är fortfarande mycket kallare inomhus än utanför väggarna. Irriterande att behöva gå ut bara för att man fryser.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Har Billy inga loppor längre? Men det märker du snart.

2009-07-21 @ 13:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0