Stressen avklarad

20.50 Lördag

Idag har varit en ganska stressande dag. Jag blev ju tvungen att tvätta alla lakan i både min gamla och min nya säng, som för övrigt är en dubbelsäng eftersom Ry och Vi delar på den. Så det blev ett par omgångar i tvättmaskinen och torktumlaren för att få det klart så fort som möjligt.

Dessutom lagade jag middag till oss alla tre, lasagne till pojkarna och spaghetti till mig. Det verkade som den icke-vegetariska maten blev god eftersom de åt bra av den båda två. Jag hade även gjort fruktsallad dagen till ära, och den smaskade vi på nyss.

Ras sov halva dagen, men det är ju ganska normalt efter att ha rest i 30 timmar. Jag har hunnit fixa i ordning mitt nya rum någorlunda, så det ska nog gå bra. Lite konstigt att ha en hel dubbelsäng för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0