Sista natten i Sydney

21.17 Tisdag

Nu ska jag sova. Tänkte gå upp vid fem i morgon för att packa klart allt det sista och prata med mor och far innan jag åker. Jag är supernervös nu, och värre lär det blir.

Jag tänkte bara tillägga att jag inte byggde en säng från grunden. Jag sov på en "fåtölj" som man viker ner till en säng, och så hade jag en extra madrass ovanpå den. Hela skapelsen stod bakom ena soffan i vardagsrummet, så jag sov precis likadant som jag gjorde månaden innan jag åkte till Sverige. Men inatt ska jag sova på soffan istället. Jag har redan satt tillbaka fåtöljen eftersom jag ville slippa göra det i morgon.

Men nu ska jag försöka få lite sömn.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Hoppas att du sover gott på soffan! Jag tror att farmjobbet blir en riktigt kul upplevelse, kanske tuff också. Lycka till! Var rädd om dig!

Kramar!

2009-07-28 @ 14:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0