Sista morgonen med Billy

06.02 Onsdag

Nu är jag uppe och har varit det i snart en timme. Jag lyckades naturligtivs inte somna igår utan låg vaken i 1,5 timme. Vadå trött idag?

Måste säga en sak, igår råkade jag sätta mig på Billy. Han hade legat och sovit i min säng bakom soffan och på morgonen när jag skulle upp på toa fläkte jag undan täcket och tänkte inte mer på det, men när jag kom tillbaka och satte mit i sängen kändes det konstigt så jag flög upp och då låg Billy där under. Lilla sötnöten brydde sig inte ens om att jag var på väg att mosa honom.

Fast idag blev jag lite sure på honom eftersom han varit och gnagt på min pizza som jag plastat in och lagt jämte min väska. Dumkatt.

Fast jag kommer sakna honom. Trots att han nyss hoppade på min fot och bet i tån på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0