Rastlöshet

21.42 Måndag

Jag blev plötsligt fruktansvärt rastlös. Har absolut ingenting att göra.

Jag ångrar att jag läste ut boken igårkväll (natt), för nu vill jag ha en annan bok att läsa. Tyvärr har Le inga andra böcker som lockar mig alls, så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Bokabstinens. Kanske inte det vanligaste beroendet man kan drabbas av, men just nu skulle jag vilja gro ner mig i en bok igen. Hemmra har jag flera böcker i bokhyllan jag inte läst än, men tyvärr befinner jag mig ett dygns flygresa från dem.

Vad fasen ska man ta sig till då egentligen?

Kommentarer
Postat av: David

Mitt tips blev ju lite i senaste laget. Men du får väl besöka något av Sydneys bibliotek imorgon om läslusten fortfarande håller i sig.

2009-07-21 @ 00:31:56
URL: http://rechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0