Inget nytt

23.17 Lördag

Vilken onödig dag.

Jag har inte gjort ett skit värt att nämnas.

Vi ringde innan idag, hon hade fått ett mail om att Ras hade flyttat. Men jag lugnade henne att allting var okej nu.

För övrigt har jag alltså inte gjort någonting. En väldigt händelsefattig lördag.

I morgon däremot, kommer jag ha fullt upp med att tvätta lakan och bygga en säng åt mig. Jag funderade på om jag skulle skippa det och sova i soffan nu när jag måste ut i vardagsrummet igen, men jag tror jag har bestämt mig för att sova ordentligt. Jag kan behöva det inför det stora steget jag ska ta nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Bygga en säng!? Från scratch?! Va?

Hjälp? :P

2009-07-25 @ 16:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0