Inga bilder

18.22 Onsdag

Det blir inga bilder. Internet är för långsamt, tyvärr. Och jag vill inte slösa upp alla mina pengar på kortet nu. Det kan vara bra att ha vid ett senare tillfälle kanske.

Så det blir bara att hålla ut

Nu ska jag äta middag och sedan träffa italienarna igen. Tjipp och hej på er!

(Det här blir nog det sista inlägget i Alice, i morgon bär det ju av mot farmen och där vet jag inte hur mycket Internet jag kan använda. Men det märker vi! Lova i alla fall att ni inte ger upp hoppet om mig!)

Kommentarer
Postat av: David

Ha så kul! Spanar in bloggen lite då och då om utifall att :)

2009-07-29 @ 14:45:38
URL: http://rechuck.blogg.se/
Postat av: Mammica

Nu har det gått några dagar och vi börjar vänta på livstecken från dig! Hoppas i alla fall att du har det bra och trivs!

Kramar i massor!

2009-08-01 @ 14:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0