Ensam fredag

21.05 Fredag

Idag har jag inte sett till Osa över huvud taget (och kommer inte göra förrän i morgon), vilket ibland är skönt. Jag menar inte att han är jobbig eller så, inte alls. Han är jättetrevlig, trots att det finns vissa irritationsmoment ibland, men jag trivs bra med att ha hela huset för mig själv emellanåt också.

Fast helt ensam har jag inte varit idag. Koreanskan som städar här var här med sin 32:åriga son igen och tyckte det var väldigt rent och fint i köket. Jag försöker ju hålla det rent och fräscht, och eftersom det bara är jag och Osa här så går det rätt okej. Det är svårare när Vi och pojkarna bor här också.

Jag har letat lite fler jobb idag, och mer blir det förhoppningsvis i morgon. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till om två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0