Boklån

23.34 Fredag

Le har lånat en bok av mig, och jag kan inte hitta den på hans rum så jag antar att han tagit den med sig till skidåkningen. Och för den som undrar, nej, han kan inte läsa svenska, utan det var en engelsk bok jag köpte i Armidale när jag var där.

Men för att göra det mer rättvist letade jag reda på en bok jag ville läsa bland hans plock, och hittade Twilight. Så nu ska vi se om den är så bra som de flesta säger. Även om jag naturligtvis läser den på engelska.

Sedan ska jag sova, för trots att jag tog en Panodil innan så har min huvudvärk inte gått över. Kanske beror på att jag ätit för många smaskiga jordgubbsmuffinsar?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Skönt att du läser den på engelska! De svenska översättningarna gör mig gråtfärdig.

2009-07-17 @ 17:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0