Blöt Billy

14.51 Tisdag

I maj, strax innan jag påbörjade min asienresa, gjorde Billy något som jag inte är säker på att jag berättade för er här på bloggen.

Jag var inne i badrummet och borstade tänderna eller något, och Billy svassade runt mig som vanligt, något jag inte tänkte på direkt. Förrän det splashade till och en väldigt förvånad och stirrig katt försökte klättra upp från toalettstolen!

Han hade alltså hoppat rakt in i vattnet (som tur var så var det relativt rent i toalettstolen), så jag fick slänga in honom i duschen och försöka få honom någorlunda ren. Men som ni vet så skyr de flesta katten vatten, och speciellt Billy. Han avskydde det verkligen, men så går det om man busar.

Så här såg han ut efteråt. Dränkt katt på hög nivå.




Kommentarer
Postat av: David

Haha vilken söt lite en :)

2009-07-14 @ 13:21:39
URL: http://rechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0