Aussie TV

20.17 Torsdag

Jag blir så trött på australiensisk TV.

TIdigare har jag klagat på alla dessa reklampauser. På en halvtimme är det minst tre reklamavbrott, men ofta många fler än så. Pauserna är dessutom alltid superkorta, så det är knappt att man hinner gå på toa om man skulle behöva det. Men det jobbigaste av allt är alltså antalet kissepauser i alla program.

Nu har jag även kommit till det stadie då det är dags att klaga på något annat på TV: förseningar. "Ten" som är den kanal jag oftast tittar på brukar vara rätt punktliga, medan "Seven" är helt omöjliga med sin tidshållning. Jag tittar just nu på Ghost Whisperer, hela 30 minuter senare än TV-guiden utlovat. Igår tittade jag på något annat, som började en kvart försenat.

Behöver jag säga att det är irriterande?

Kommentarer
Postat av: David

Usch, jag skulle bli knäpp om programmen var försenade så ofta. Det är man ju som tur är relativt skonad från här hemma.

2009-07-09 @ 12:42:41
URL: http://rechuck.blogg.se/
Postat av: Mammica

Gör som vi: titta inte på TV!

2009-07-09 @ 17:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0