Yes Man

"Ikväll" blev till "i eftermiddag", vilket innebär att jag precis kommit hem från bion. "Yes man" var helt okej, men inte mer än så. Jag har sett bättre filmer, men även sämre.

Nu ska jag nog äta lite smått, och sedan blir det antagligen mer Guitar Hero.

Jag har förresten skickat iväg mitt CV till en bokaffär inne i city. Jag hittade annonsen i en tidning, och de söker personer som pratar minst ett utländskt språk (jag kan ju tre stycken; svenska, spanska och tyska) i en Language Book Shop. Det skulle vara jättetrevligt att få jobb där, så vi får se om de hör av sig. Sista ansökningsdagen är på fredag, så vem vet, i nästa vecka kanske jag får ett samtal från dem. Man kan ju alltid hoppas!

Kommentarer
Postat av: B

Säg till dem att du kan scandinaviska, det är bättre än svenska

2009-01-06 @ 11:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0