Vanster sida

22.20 Sondag

Jag glomde skriva en sak innan:

Jag har kort bil pa vanster sida!!!!

Det var superkul och spannande, speciellt att fa mote fran fel sida. Att sitta pa fel sida i bilen var inte sa onaturligt som jag trodde det skulle kannas, och att vaxla gick ratt bra det ocksa. De flesta bilar i Australien ar automatiska, men just den har var manuell, vilket var spannande. Jag korde over en bro dar det bara fick plats en bil at gangen, och det var minst sagt avigt att svanga vanster istallet for hoger efter att bron tog slut.

Det var bara det jag skulle lagga till. Kul va?

Kommentarer
Postat av: mandy

haha nuförtiden känns höger fel för mig ;) har bara kört ett fåtal gånger på höger

2009-01-29 @ 17:59:20
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0