Bridget Jones-känslor

23.20 Torsdag

DVD-spelaren här i huset är lite knäpp. Antingen det, eller så är hälften av alla skivor knäppa, vilket också kan vara möjligt eftersom de inte blir speciellt väl omhändertagna.

Nåja, jag, Hee och tyskan tittade på Bridget Jones 2 (jag har inte sett den innan, men fullkomligt älskar ettan), och mitt i snödrivorna (alltså i filmen) hakade skivan upp sig och vi kunde inte fortsätta se den. Så jädrans typiskt. Den var verkligen störtskön, precis som ettan, problemet är bara att man vill vara med i den själv. Ha ett "perfekt" liv så där. En snygg och trevlig boyfriend och leva happily ever after. Inte för att jag vet hur filmen slutar, men ändå.

Ibland blir man bara så avundsjuk på att livet inte beter sig bättre. Ge mig en man efter midnatt (för att citera lite ABBA också). Eller don't wanna be all by myself, som Bridget mimar till i ettan.

I morgon ska jag in till city igen med Hee. Kanske köpa en bikini, och fixa med min Internetbank. Tydligen ingick det inte att kunna föra över pengar till andras konton, och jag måste gå till kontoret för att fylla i någon form av ansökan för att få tillgång till den tjänsten. Snacka om omständigt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skulle ocksa vilja aka till australigen och jobba, men ar do radd for spindlar och sadana konstiga sma djur!

Varfor tackade du nej till ett jobb? var det inget bra jobb eller?

cowboy-kurs later fantastiskt kul :)



Haha okey jag forsoker skriva bra men vet itne riktigt vad jag ska skriva om sa ibland blir det bara skit inlagg men det ar bra anda for da vet folket hemma i sverige att jag lever :P haha

ok spanien ar ett stalle jag vill till ok, har inte varit ute och rest innan detta ar forsta resan forutom danmark haha :)



kram

2009-01-08 @ 15:13:14
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0