Tilläggning

19.53 Söndag

Jag kanske skulle ha lagt till resten av min plan i förra inlägget också:

Om jag jobbar som au pair hos Bronte-familjen i en månad tänkte jag hitta ett bra farmjobb under tiden, och när månaden är slut åker jag till outbacken och jobbar i tre månader där.

Bestämmer jag mig för att inte ta jobbet hos dem vet jag inte vad jag ska göra. Det hela beror på om jag får ett vanligt jobb, eller om jag eventuellt bor kvar här och tar barnpassarjobb. Nackdelen med det är ju att jag inte har någon fast inkomst men en fast utgift för hyran här.

Problematiskt för lilla mig. Så släng hit era råd och tips nu!

Kommentarer
Postat av: Kerstin Strid

Hej Anna!Vill Brontefamiljen bara ha Dig i en månad? Jag skulle bo kvar där Du bor och hitta ett annat jobb. hur gick det medbokhandeln?

Hälsningar

Kerstin med bruten höger arm

2009-01-18 @ 20:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0