Svenska med norskor

00.20 Lördag

Idag har jag förresten pratat svenska också. Jag var på hq och bokade min cowboy-kurs, och i kön stod det några norskor och samtalade med varandra. Jag visste inte riktigt vem som stod först i kön av oss, för det var så mycket folk överallt. Jag funderade ett tag på om jag skulle fråga dem på engelska eller svenska, men det blev svenska till slut. Och då blev de lite överraskade. Men det var kul!

Koreanskan har fixat med mitt hår i nästan tre timmar ikväll. Vi tittade på Pearl Harbor på TV, och samtidigt pillade hon med mitt hår. Jag älskar när folk gör det, så jag hade inget emot det alls. Bild på resultatet kommer i nästa inlägg. När jag har laddat upp bilden.

Just nu är jag jättetrött, så får se om jag bestämmer mig för att gå och lägga mig, eller ladda upp bilden. Dessutom har jag ju inte visat några bilder från campingen. Bör kanske göra det snart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0