Spindelattack



Den här hittade jag innan i ett hörn i mitt rum. Jag ropade på pojkarna för att kolla om den var giftig eller inte. De sa att det var en av de giftigaste spindlarna i världen, men helt ofarlig för människor. Ry ville till och med ta upp den i handen för att slänga ut den, men jag föredrog ett papper. Men aj då, så snabb den var. Den sprang iväg illa kvickt, och nu vet jag inte var den är. Lite småläskigt att den kan hoppa på mig inatt när jag sover.

Det ska dock tilläggas att jag inte är rädd för spindlar, bara att jag har respekt för dem här i Australien, eftersom det finns ett antal väldigt giftiga sådana här.

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Men gud så läskigt! :S Usch!



Jag hade fan inte vågat vara i rummet förrens jag hittat spindeln...

2009-01-05 @ 12:02:14
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag skulle fått panik och sprungit iväg lagt mig på golvet och skrikit om jag sett den. Det var nästan det som hände när jag såg bilden... Haha. Usch! Tur att den inte var farlig iallafall.

2009-01-05 @ 12:11:11
Postat av: Toby Hagberg

Haha jag hade tvingat någon annan att leta. :P

2009-01-05 @ 12:14:51
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0