Sovit middag

15.56 Sondag

Jag har precis sovit ett par timmar. Det ar helt otroligt vad trott jag ar! Jag lag och laste en bok jag kopte igar, och plotsligt ville ogonen vila och jag slocknade.

Jag vet inte riktigt vad vi ska gora nu i eftermiddag. De pratade om att eventuellt aka och bada i en pool har, men vet inte om det ar tillrackligt varmt for det, vi far se.

Nagot annat har inte hant sedan min senaste uppdatering. Vi akte till de dar bergen, som inte var berg faktiskt, utan bara en bushvandring pa drygt fem kilometer. Jag tog nagra fina bilder i alla fall, och sag faglar, en odla, en kanguru och massa insekter. Sa det var trevligt i alla fall!

Jag borjar bli lite nervos infor i morgon nu ocksa. Da blir det farm for hela slanten. Ska bli spannande. Verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0