Soon a Cowgirl

19.10 Fredag

Idag har jag varit ute på lite shoppingtur i city med koreanskan.

Jag köpte lite nödvändiga hygienprodukter och två tröjor för 5 dollar var (25 spänn). Allting är på rea nu, och jag tänkte att jag ska köpa lite nya kläder, men som jag inte behöver vara speciellt rädd om. Anledningen till detta är:

Cowboy-kursen är bokad!

Den 26:e januari kommer jag bli en skolad cowgirl ute på vishan, ska bli så himlans roligt. Länken till deras hemsida är www.leconfield.com där man kan läsa mer on vad mitt äventyr ska gå ut på. Det är fem dagar och man får göra en massa spännande saker.

Dessutom kommer jag antagligen bo hemma hos en kvinna i en eller ett par nätter dessför innan, eftersom vandrarhemmet där man blir upphämtad är fullbokat. Därför blev jag medlem på www.couchsurfing.com och letade upp någon jag kunde sova hos. Det är en kvinna runt 50 som har en dotter på 22 som varit utbytesstudent i Uppsala, så hon ville gärna prata lite svenska om jag kommer till dem, vilket ska bli roligt. Det är alltså inte bestämt ännu, jag måste boka resbiljetter (antagligen buss, det är billigast men tar drygt 10 timmar) först. Men det blir nog bra!

Så nu har jag bara ett par veckor här som jag inte vet vad jag ska göra med. Men det löser sig säkert på något sätt det också.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Kul att det är fixat! Hoppas att det blir jättekul och lärorikt. Ramla inte av!

Nu ska jag till Kupan en stund. Vi hörs kanske i kväll.

Kramar!

2009-01-02 @ 09:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0