Sondag i Armidale

08.17 Sondag

Det var en trevlig dag igar. Vi shoppade lite pa formiddagen, sedan sov jag en liten siesta (det gjorde dottern ocksa) och darefter hjalpte jag till med middagsforberedelserna. Vi skulle fa en massa gaster har, och jag ville garna vara lite nytta har, sa det var trevligt. Gasterna som kom var ocksa trevliga sa alltihopa var lyckat.

Tidigare under dagen klappade jag en vild kanguru!! Vi akte hem till en av dotterns franska jobbkollegor, hon flyttade precis till ett nytt stalle, och agaren hade tva foraldralosa kangurur pa bakgarden. Sa underbart sota! Det kommer bilder sa fort jag ar hemma i Sydney igen. Jag satt pa marken och sa hoppade en utav dem fram till mig och nosade pa mig. Ahh! Jag vill ocksa ha en! Fast det ska tillaggas att han hade dem for att han jobbar i en organsation som hjalper skadade vilda djur.

Idag ska vi till de dar bergen, det blev aldrig av igar for att det var fort varmt. Det ar darfor jag ar uppe sa pass tidigt idag, for att smita undan solen och varmen. Sen i eftermiddag har jag ingen aning om vad vi ska gora. Men min vistelse har har helt och hallet varit jattetrevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0