Shoppingdag

08.15 Fredag

Nu är jag tillbaka från city. Jag köpte ett par jeans för 20 dollar, en skjorta och en t-shirt för 10 dollar var, så nu har jag lite mer kläder jag kan använda på min cowboy-kurs.


Dessutom har jag fixat min Internetbank också, så nu kan jag överföra pengar, även om hon sa att det inte var säkert att jag kunde föra över pengar till Sverige via Internet. Eventuellt måste jag göra det på ett kontor också. Men det är ett senare problem.


Hee köpte en bikini, så nu är hon glad. Hon är dock ännu gladare tack vare att vi åt lunch på en koreansk restaurang. Och jag kunde äta med pinnar! Jag var till och med riktigt duktig! Är stolt över mig själv. Maten var god också, om än lite kryddig, men det är så det är i det koreanska köket, och det är bara att vänja sig vid det.


Jag tog även en tripp in på hq och köpte credit till min telefon och pratade lite med folket där. De är så trevliga och det är alltid kul att snacka lite strunt där.


Nu är jag supertrött och supermätt, och funderar på att ta en liten tupplur, men å andra sidan är det kanske bättre att vänta tills det är läggdags, och inte sitta uppe till halv två.


Kommentarer
Postat av: Ferhat

God morgon :D



Allt bra med dig idag? =)

2009-01-09 @ 08:19:16
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Kul med shopping, och kul å va i Australien :)

2009-01-09 @ 08:20:25
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

ja jag kan tänka mig de här har de vart precis iskallt i typ en vecka nu.. burr :P

2009-01-09 @ 08:51:15
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Emily

Lär mig att äta med pinnar! Jag har alltid velat kunna det!

2009-01-09 @ 22:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0