Shopping igen!

Jag kom precis hem efter en runda i Manly. Au pairen och Le var på stranden en sväng medan resten av familjen, dvs jag, Hee, Ry och mamman gick på shoppingtur på det stora köpcentret nära Manly. Hee köpte skolskor (svarta, klumpiga, men som man måste ha) och jag köpte en film (Licence to Wed, med Robin Williams, love him!).

Därefter åkte vi också till stranden men det var för kallt och blåsigt. Så jag gick och shoppade mig två bikinisar istället! Äntligen! Alla jag sett har varit svindyra, i alla fall enligt mig. 60-70 dollar per del (600-700 per hel bikini alltså) är mer än vad jag vill kasta ut på så lite tyg. Men mamman tipsade mig om en affär som sålde två, TVÅ stycken hela bikinisar alltså, för 50 dollar! Jag var ju bara tvungen att hitta något där, så sagt och gjort, jag köpte två stycken där. Och snygga var de också. Jag hade bestämt mig för att om jag skulle köpa något skulle jag tycka om det också.

Jag betalade inte ens 50 dollar för dem, utan 40. Detta eftersom den ena var lite trasig, inte för att det gjorde mig så mycket (förklarar i nästa inlägg när bilden på dem är med), så jag fick 10 dollars rabatt på den. Superbra! Så nu är Anna nöjd och glad! Bara lite hungrig. Hoppas det blir middag snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0