Mitt IKEA-köp i bild



Det här är en bild på Ry och alla mina IKEA-varor. Klicka på bilden och förundras över hur mycket jag köpte. Le tycker jag är konstig som orkar köpa så mycket strunt (enligt honom är det strunt alltså, enligt mig är det överlevnadsmaterial).

Det gröna till höger är en väska jag var tvungen att köpa eftersom jag ville ha något att bära allting i. 1 dollar kostade den och det står "Taste of Sweden, IKEA Food" på den. För övrigt är det jättemånga ställen som har sådana tygkassar. När jag köpte mina tröjor häromdagen fick jag en likadan svart, men med annan text eftersom det inte var IKEA's. Men jag gillar de där kassarna!

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Det är spindlar jag är mest rädd för. :S

2009-01-05 @ 10:31:33
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄR DET KÖTTBULLAR!!!!!???

2009-01-05 @ 15:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0