Lordag i Armidale

9.17 Lordag

Ja, nu sitter jag har igen, utan aao, som sagt.

Vi at middag pa en thairestaurang igarkvall, var gott, och vi at med gaffel och sked, sa inga pinnar dar inte. Sen var jag supertrott sa jag la mig i min sang och laste Jorden runt pa 80 dagar (pa engelska sa klart) och hann lasa ut halva innan jag bestamde mig for att ga och lagga mig (dessforinnan hade jag somnat med boken jamte mig).

Jag glomde skriva igar att flygplanet jag akte med fran Sydney var ett propellerplan! Jag har aldrig flugit med det innan, och jag satt precis jamte propellern. Kandes lite laskigt, tank om propellern gatt sonder eller nagot! Scary..

Datorn har ar forresten en Mac, och jag ar inte speciellt van vid det, sa vet inte hur jag oppar MSN, men Skype hittade jag i alla fall.  Men far val fraga hur jag gor med MSN ocksa, ifall nagon vill skriva med mig, haha.

De har en liten gullig hund har ocksa. Just nu sover hon under skrivbordet har dar jag sitter. Mysigt!

Nu fragade jag om MSN, men hon sa att hon inte har det pa den har datorn, sa jag far helt enkelt klara mig utan, eftersom jag inte vill stoka till hennes dator med massa onodigt tjafs som MSN, haha.

Snart ska vi ivag och shoppa mat och lite sant, och sedan ska vi till de dar bergen eller vad det var. Och ikvall kommer det visst gaster ocksa. Full rulle alltsa! Men de ar jattetrevliga och jag trivs bra har hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0