Kvallning

21.58 Sondag

Det har blir tredje inlagget for idag. Det trodde jag aldrig att jag skulle kunna uppna under tiden jag inte ar hemma. Men antagligen blir det det sista pa ett tag, eventuellt hinner jag skriva ett i morgon, men det kan jag inte lova. Och jag tror inte att jag kommer ha tillgang till Internet pa farmen.

Nagot har bitit mig i pannan. Det kliar inte eller nagot sadant, men det ar lite rott och en liten bula. Mamman har sa att jag kommer overleva, sa jag hoppas hon har ratt.

Jag har for ovrigt inget intressant att saga. Har fatt ett au pair erbjudande i Brisbane. Familjen verkar bra (och mamman ar fodd i Chile, sa kanske att jag kan ova spanska med henne i sa fall), men problemet ar ju da att de inte bor i Sydney. Sa jag far se om jag eventullt gor en kovandning och flyttar till Brisbane istallet. Men allt sant far jag ta tag i nar jag kommer tillbaka till Sydney.

Nu ska jag nog packa min vaska och gora i ordning allting for i morgon. For da ar det farmlivet som galler! Onska mig lycka till!

(Forresten, overskriften syftar pa att det ar kvall, alltsa nastan natt, nu, lite jobbigt att inte ha prickar pa tangentbordet.)

Kommentarer
Postat av: Mammica

Lycka till och ha det så bra!

Kramar!

2009-01-25 @ 13:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0