Köttbullar orsakar panik

10.03 Tisdag

Jag fick en anonym kommentar, som jag visste tillhörde någon som kände mig, eftersom personen i fråga var väldigt förvånad eftersom jag köpt köttbullar. Detta beroende på att jag är vegetarian. Men efter lite efterforskning kom jag fram till att det bara var Sara som glömt skriva in sitt namn, antagligen eftersom hon var så chokad över att se köttbullar på bild, haha.

Anledningen till att jag köpte köttbullar är att jag tänkte bjuda hela familjen på svensk mat. Det vill säga, köttbullar, potatis, lingonsylt och gräddsås. Jag själv hoppar naturligtvis över köttbullarna och äter något annat istället.

Så nu kan du börja andas igen, Sara. Jag har inte gått och blivit köttätare igen, och kommer inte bli det inom den närmaste framtiden heller.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha förlåt jag glömde visst skriva mitt namn :P Det var inte meningen :P

2009-01-06 @ 16:57:40
Postat av: Sara

Kul att jag fick ett helt eget inlägg mohaha:D

2009-01-06 @ 16:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0