Kläder

Här är mina kläder som jag shoppat de senste dagarna inför min farmvistelse. De är inte supersnygga, men det var inte heller menigen. De skulle vara bra att ha om jag vill smutsa ner mig ute på vischan. Jag menar, ett linne som det står Happy New Year på, hur ofta annars kan man ha det?



Och bikinisarna jag köpte idag.



Det trasiga var i en utav ringarna på överdelen på den rosa. Ringarna är i trä och en utav dem var öppen, men det gör inte så mycket för mig. Man kan snurra på dem och gömma det trasiga. Och jag är inte ute och surfar på vågorna, så jag behöver nog inte vara rädd för att tappa bikinin heller.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Den bruna var riktigt snygg (även om jag inte brukar gillar brunt annars)! Älskar modellen!

2009-01-10 @ 13:01:52
Postat av: sara

Bikinina var supersnygga! Kläderna var riktiga lantis cowboys kläder! vida byxor och skjorta! Du kommer verkligen smälta in :)

2009-01-10 @ 18:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0